thetreehousesong

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av julia skywalker - 4 juli 2010 17:50

hejsan.

detta brev dök upp till mig idag.

skickade förfrågan för ungefär ett halvårsen, på tiden nu minsann!



  


 


 


''

Dear Julia Lindkvist

Greetings from outer space!

I just received your mail and I'm very happy to know that your love for me is twice as double as Romeos passion for Julia.

I'd like to marry you, I've been thinking of that for a while know.
That's why I send you this ring.
Just to show you my passion for you.

I don't give a **** about the age difference, I love you, and that's what really matters.
I don't give a **** about the difference between Stargate and Markaryd.

What if we get married in outer space?
I've already told Darth, and he would love to be the priest!
Obi Wan and Anakin are the best men.''



I brevet, hittade jag också då en läkerolask.

I den fanns ett vackert halsband.

Med stjärnor!


Av julia skywalker - 4 juli 2010 01:16

DANSA


Av julia skywalker - 4 juli 2010 00:05

HAHAHAHAHHAH

DÖÖÖÖR

KOLLADE BÖRJAN AV GRUDGE 2

BLIR ALDRIG RÄDD FÖR SKRÄCKFILMER

SATT ENSAM

KOLLADE NÄR SAMANTHA GICK GENOM SJUKHUSSALARNA

BLEV_ASRÄDD.


stängde av strömbrytarn till tvn

sprang upp

TVN STARTADE

sms:a till felix:

OMG

RING mig


HAHAHA

han ringde mig


ja ba: OMG, JAG STÄNGDE AV TVN OCH DEN STARTA IGEN!!ONE!!ONE!!

Presentation


my name is skywalker
julia skywalker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards