thetreehousesong

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

stockholmskyss

Av julia skywalker - 6 juli 2010 15:56

   Ingen glittrar som dig stockholm

ingen har lockat mig som du..

baaba


nej, jag gillar inte stockholm precis.

varit där en gång; och det lockar inte mig precis.

men sitter här och lyssnar på lars winnerbäck.

hemkommen från byn med melissa.

flummade som vanligt.

'' VEM VARE, VEM VARE SOM KASTA?! ''



vi gick först till bibblan, var tvungen att lämna böcker och låna några.

detta kom jag också hem med:

en gammal lars winnerbäck skiva, eller inte gammal, men ah.

och kent!!!!!!!11!!11!!1



BTW, LARS WINNERBÄCKS NYA ALBUM_

AWESOME.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia skywalker - 28 juli 2010 23:59

flyttar för hundrafemtielfte gången! känner att jag vill börja om på nytt. fråga om bloggnamnet om ni har mig på msn, annars adda: julia_lindkvist@hotmail.com ...

Av julia skywalker - 27 juli 2010 16:20

challahallaha här kommer min mysiga musiklista, nja inte mysiga, men mina favoritlåtar är listade här! broder daniel - no time for us oasis - dont look back in anger u2 - with or without you joshua radin - i'd rather be with you lady...

Av julia skywalker - 25 juli 2010 23:54

chhänare! sitter vid bordet och lyssnar på trixies ipod tillsammans med familjen när de spelar skipbo. det värmer under min munkjacka; och jag tänker på den underbara stunden när jag stod i marken med skorna fastklistrade i leran, regnet öste ner...

Av julia skywalker - 23 juli 2010 19:57


heiheihei. melissa duschar så passar på att skriva lite blogginlägg heheh. idag har vi tagit kort ( eller jag har hehe. ), golfat: vilket resulterade i att melissa vann med 1 poäng mer än mig.inhandlat en energidryck som var asliten för 18 kr ...

Av julia skywalker - 19 juli 2010 12:44

hejhejhej. sitter och lyssnar på världens finaste timo! har bara ett gammalt album, men jag vill hemskt hemskt mycket gärna ha det nyaste. min favoritlåt är nog 16, hihi.   iallafall, imorse kom posten (somvanligt.. eh) och ett färgglatt ...

Presentation


my name is skywalker
julia skywalker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards