thetreehousesong

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av julia skywalker - 1 juli 2010 18:29

hejhejsan igen.

tänkte bara berätta om mig själv; som en bra start på bloggen.

  • jag gillar pop &kärleks musik.
  • jag älskar skräckfilmer.
  • jag hatar att prata i telefon - förutom med felix dårå.
  • jag är lakto-vegetarian, äter inget kött och inte ägg.
  • jag gillar sommaren, men älskar hösten; färgerna, lukten, höstkläderna, bäst av allt; halloween&min födelsedag.
  • jag klarar mig inte utan musik i mer än en timme max.
  • jag är oehört slarvig.
  • jag älskar att brevväxla.
  • jag älskar serien vänner, och kollar på det typ varje kväll.
  • jag gillar att sitta uppe sent vid datan.
  • jag föredrar popcorn framför chips och godis.
  • jag är läsk beroende.
  • jag går inte på någon sport.
  • jag spelar inte något instrument.
  • jag tycker inte om att matcha kläder.
  • jag har två chinchillor och två katter, just nu lite kattungar.

 

 

såå, jobbigt eller. nu får ni faktist inte reda på mer, ställ frågor om ni bryr er!

 

puss.

Av julia skywalker - 1 juli 2010 17:16

ao, jag har bytat blogg serni!

felix min tipsade om bloggplatsen, och aa, det är lite enklare.

men jag tycker om koder och sånt, det gör att sin egen blogg blir speciell

*ok*

Presentation


my name is skywalker
julia skywalker.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards